Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Under mattelektionen idag

Det var Rosa dagen idag på Sachse (För att stödja kampen mot bröstcancer). För det första har jag nog aldrig sett så många killar bära rosa kläder på samma gång, lite läskigt faktiskt, sedan för det andra så hade jag inget rosa så jag fick låna en tröja av Grace, ja i alla fall. Här var två utav diskussionerna på mattelektionen idag.

Coach Bruehl: I think it's unfair that we have a breastcancerday but no prostatacancerday. We should have prostataday!
Colunga (efternamn): What do you mean by prostata?
Coach Bruehl: You know, the girls have one day and the guys have one, that seems fair.
Colunga: I don't get it..
Coach Bruehl: You know.. prostata?
Colunga: But girls can be prostituted too?


Coach Bruehl:
Okey every body, what is 27 divided by 3?
Random personer ropar ut: 8!... 7!!.. 24! .... 7! .. 7!.. 8!
Coach Bruehl: Oh Lord..
Cain: Oh my god, yall suck at multiplying!
Coach Bruehl: Exept that we're dividing now Cain..
Cain: Oh..


Postat av: Olivia

hahahahaha jag ÄLSKAR sånna hära inlägg xD så jävla roliga människor!!!

2010-10-27 @ 10:49:24
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-