Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Time for a break

Efter att faktiskt ha jobbat i tre timmar, till och med mer, utan raster så tycker jag att jag behöver en rast nu. Jag har gjort mer än hälften men har mycket kvar. Får väl se till att göra det imorgon eller senare idag. Hade helt glömt av att det var Halloween idag och att vi ska åka iväg och göra "Trunk och treat" med massor av vänner från kyrkan om några timmar. Så jag tar min rast i några timmar nu.. hehe. Och sätter mig och äter en Marabou Nonstop (Tack Dagge) och dricker mjölk.

Postat av: Dagge

Åh nonstop(: hihi♥

5 dagar tills ja får öppna paketet :D

2010-11-01 @ 21:26:56
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-