Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Texas State Fair

Åker mot Texas State Fair och kommer tillbaka ikväll med tjohejsan massa bilder hoppas jag.

Google bild.

Postat av: Marcus

heej, du har ingen anning om vem jag är men fick din blogg rekommenderad av Lina Mattsson, iaf, jag var i texas ett år på high school, precis som du är nu, O verkligen älskade det, blev både texasiferad och amerikaniserad, (egenpåkomna ord XD), Iaf när jag var på the "state fair", så lärde min värdpappa mig att säga det som "Big texs" säger hela tiden, o självklart komme rjag ihåg det fortfarande, "Howdy folks,I'm big texs, Welcome to the state fair of Texas" haha, anyways, om du bara vill snacka eller vad som helst, så är du välkommen att maila eller adda på facebook eller ngt sådang, [email protected]

Ha det riktigt trevligt och se till att ha skoj! ;-)

2011-01-14 @ 23:16:16
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-