Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndag på marknaden

Vaknade upp hos Jackie vid 10 när hennes mamma väckte oss och vi åt donuts till frukost. Amerikaner verkar verkligen se donuts som frukostmat, intressant..
Men det har jag inget emot så jag åt 2 och sedan bytte vi om och Jackie, hennes familj (mamma, pappa, syster Becca, bror Nick) och systerns kompis Brook tog med mig på en marknad 1 timma därifrån med bil. Det var en galet stor marknad där man kunde få tag på allt möjligt vad man nu skulle vilja ha. Det var coolt. Åt friterad paj, Turkeylegs, tittade på alla olika saker man kunde köpa och träffade en jätteläskig Clown som Jackie slog vad med mig om att jag inte vågade gå fram och ta kort tillsammans med.

Hade en rolig dag även idag, och direkt när jag kom hem igen så åkte vi till The Heiners för Megan fyller 15 år idag. Jag glömde såklart kameran när vi åkte till kalaset men jag tror Grace tog några bilder så jag kanske kan få visa er dem senare. Det blev tårta i form av en GIGANTISK cookie (dräggel) och god mat, presenter och roliga historier. Sedan åkte vi hem, jag har bloggat och nu ska jag snart somna för mina ögon går i kors då och då. Kom ihåg att vi ska skypa imorgon mamma, klockan 18 Svensk tid. Godnatt!


Väldigt random hemma hos Jackie





Ha-ha Jackie.

Postat av: Dagge

Åhhhh Nick♥ :D

Vilken fin tjocktröja :D♥

2010-10-04 @ 08:51:25
Postat av: Olivia

vad FASEN är köttet för något???? åh en sån statsdels tavla har lucas i one tree hill!!

2010-10-05 @ 10:21:27
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-