Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Såhär ser min kväll ut

Jag och Grace åker snart och hämtar Emily på hennes skola, sedan åker vi till Valentinos (Italiensk restaurang, mums mums) och äter middag med Miss Shari och Mr Robert. Efter det åker jag direkt iväg och ska vara barnvakt med Megan och Nick för småbarn från kyrkan. Tema och Danny kanske kommer också, jag vet inte, men det ska vi göra i tre timmar så det kan ju bli intressant. Speciellt när alla småbarn kan prata bättre engelska än mig. Men jag tycker om små barn som pratar engelska, det låter så gulligt.

Och om min pojkvän vill höra av sig så kan han väldigt gärna göra det, saknar dig isbjörn. Och pappa, hej, jag saknar dig med, saknar när vi kittlar varandra i händerna när vi säger godnatt, haha.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-