Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sachse Spirit !

Spiritdag i skolan, tog med mig kameran och ipoden fick filmat lite med.

Emma klockan 6 imorse. Med skoltröjan och mum, redo att springa ut till bussen.


Journalism people!



Ashalyn & Ashley.


Kristen, snäll tjej i Art.


Daliah från Art.


Emma!


Pepp Rally!


Lärarna dansade, han med röda hängslen är rektorn på skolan.


Cheerleaders.


The swingsters.


Pajkastning på lärarna.


Daliah hittade ballonger.




Klockorna man hör är från mummarna (?)/The Mums, Snövit och Shrek och alla dekorationer är där på väggarna inför dansen imorgon, och jag vet att jag inte är ett geni när det gäller att filma men ni får en liten ide om hur allt funkar. Och hur sjukt mycket folk det är överallt. Om ni inte vill se folk utan bara Pepp Rallyt så börjar det på 4.17 . Good luck have fun, nu ska jag äta och sen måste vi skynda oss till fotbollsmatchen.


Postat av: frida

Kan du inte göra ett videoblogginlägg där du pratar "med" oss? :D

2010-10-02 @ 13:09:13
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

asså jag vill sååå bli cheerleader!!! inte såndär töntig en, utan en riktig!! :D ascooolt.. älskar när du skriker sådär snabbt, högt och skrikigt "ah!".. haha så palle och du alltid gjorde.. <3

2010-10-02 @ 15:03:22
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Louise

Sjukt coolt, sjuuukt coolt. Jag vill också vara med..

2010-10-02 @ 18:35:10
Postat av: Dagge

Är dom grejerna Ashley har silly bandz..? :o

Är de alltid sånna "köer" överallt.. I koridorerna och så..?♥

Sitter alla på typ speciella läktare...? hahah ^^

Jävlar va coolt.. Jävlar va seriöst.. Wooow..

Allt är så anorlunda från Sverige.. ♥

2010-10-03 @ 00:53:53
Postat av: Dagge

Varför säger alla One Two?

2010-10-03 @ 00:54:58
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-