Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Okej, ni får ursäkta mig

Men efter middagen så fastnade jag helt (har ingen aning om varför, det är väldigt mystiskt) i ett skolarbete som ska vara klart på Tisdag. Alltså, Emma Grann, börjar med ett skolarbete som ska in 6 dagar senare.. Tror faktiskt att det aldrig har hänt förut, inte vad jag minns i alla fall. Och speciellt inte i Historia.
Vi ska göra en stor posterborad med bilder och text från 12 olika personliga händelser i mitt liv och 12 olika historiska (inom USA) händelser när jag har levt, alltså från 1993 tills nu. Tro mig det är svårt att hitta 12 tillfällen i USAs historia som jag känner till. Tur att jag känner några amerikaner, haha. Jag får visa er när posterboarden blir klar kanske.


Emma besöker Storbritannien för första gången, London 1998.


Två flygplan krashar in i World Trade Center tornen, 2996 döda, av dem var 343 brandmän och 60 poliser, 11 september 2001.

Typ något sånt. Fast på engelska, mycket längre text och 12 av varje, jag vet vad jag kommer göra i helgen..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-