Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nej jag är inte död..

Jag vet att jag inte bloggade igår, och några verkade till och med bli oroliga. Pappa, det är lugnt, och alla andra som frågade efter mig, jag mår bra. Igår åkte vi direkt efter skolan till Fort Worth där Bob & Gayle bor (Grandma and Papa) och vi var där, åt god mat, kaka, frysta vindruvor och såg på TV. Emily och jag hittade på lite bus med kopieringsmaskinen också. Kopierade både saxar, fötter, näsor, tejp, fingrar och ögon bland annat. Vi kom hem vid 11 så jag somnade nästan direkt, och där har ni historian om varför Emma inte bloggade på 40 timmar. Inte ens det. Haha. Ni kan börja oroa er om det tar två-tre dagar, för det börjar klia i fingrarna efter 24 timmar oftast.

Idag var det en vanlig hederlig skoldag. Gick upp 5.30, var i skolan 6.50, lektioner från 7.30 till 14.30 och sedan kom jag hem och här sitter jag nu. Levande. Och nu har jag bloggat till och med, så det känns bra.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-