Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min söndag i ett nötskal

Efter att ha kommit hem ganska sent två kvällar/nätter i rad så behövde jag en dag av sovande och lite onyttigheter framför en av mina bästa vänner - datorn. När inte internet ville fungera så fick jag panik men satte mig med den i knät ute vid TVn och tittade på massa konstiga amerikanska program med Emily samtidigt som jag försökte få igång internet. Jag åt lite flingor till frukost och tog ett glas mjölk till det också. Och nu efter att vi har suttit och tittat på gråtade brudpar, stora tårtor och hur man bygger en järnväg genom ett berg på TV så tror jag att jag ska ta mig en lunch och fortsätta titta på TV. Låter som en bra Söndag.


Postat av: Anna

Lite var ordet...Mathias städade där uppe igår och då såg man faktiskt mer golv där uppe! Kramis M

2010-10-25 @ 08:02:28
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-