Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min måndag:

Missade bussen som sagt, blev körd till skolan, First period - Journalistik, skulle skriva en två sidors uppsats om baseball på 40 minuter, på något sätt lyckades jag, Second Period - Psykologi, skrev även där ett arbete men nu på 4 sidor, vi hade en vikarie och Khia var hög, Third period - US History, massor av skrivande och pluggande, Fourth period - Algebra 2, prov och matteläraren pratade om sin helg och visade några roliga videos, Lunch, Fifth period - Art, gjorde klart min säng av papp, bussen hem.

Hörde på radion:


"The Sachse officers spotted the young man coming out of a wooded area alongside some railroad tracks at Murphy Road and Highway 78, near Firewheel Center, which is in the Garland city limits.

Harn said the teen pointed the gun at the officers and did not respond to commands to drop the weapon. Officers, who were in fear for their lives, opened fired on the teen.

The teen was later identified as Ryan Cole, a senior at Sachse High School. He remains in intensive care at a local hospital with life threatening wounds."


Blev någonstans mellan rädd och ledsen på samma gång, och arg. Åkte till Fort Worth, till Grandma & Papa, åt middag där, tittade på Dancing with the stars och åt jordgubbar. Åkte sedan hem och jag gick nästan direkt och la mig och sov för klockan var kvart i 11.

Ja, det var ungefär min måndag. Typ snabbspolat.


Postat av: Dagge

Vem är khia..?

Haha en säng i papp ^^

Oj.. läskigt.. varför skulle han skjuta polisen.. ?

2010-10-26 @ 22:45:09
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Emma

Khia är en tjej i min psykologiklass, hon är där typ 3 gåger i veckan och igår var hon hög också.. inte bra, men hon är rolig.

2010-10-26 @ 22:47:47
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-