Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag, to do

Jag skrev en lista på vad jag skulle göra idag, igår innan jag somnade. Tror jag hoppar över punkt 2 och 3 och går direkt till punkt 4.


Postat av: Thilda

Åh Emma fick ditt brev och jag blev så glad!! Det kom verkligen rätt dag också, skönt att veta att man har riktiga vänner när andra sviker! Saknardig så mycket <3

2010-10-04 @ 22:27:42
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Maurlind

Adda min skype :D



crushedtomatoes hahah, fråga inte om namnet, jag var 14, jag var dum å hade inga vänner.

2010-10-05 @ 22:39:26
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-