Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite frågor igen

Hur friterar man cola?
Okej, jag testade inte den friterade Coca Colan men jag såg några som gjorde det. Det var liksom som bollar. Har ingen aning om hur de smakar men jag frågade en tjej i min Journalistik klass som hade testat och hon sa att de smakade som friterat och cola, haha, smarta amerikaner. Googlade fram en bild, klicka HÄR.

Om föreläsningen om att köra bil när man har druckit som vi hade i skolan förra veckan.
Var det Amandas mamma som pratade om "don't drink and drive"? Jag fattade det som om ni såg en film. Eller..?
Förlåt, jag är lite trött
Först såg vi en film där Amandas närmaste pratade om henne och sedan att hon hade dött och hur det var. Den filmen var kanske 10 minuter högst. Sedan pratade kvinnan, som visade filmen, i kanske en timma om allt som hände, hela historian, rakt framför näsan på nästan 1000 personer. Först de sista 5 minuterna fick vi reda på att kvinnan som pratade var Amandas mamma. Jättesorgligt. Det blev dödstyst.

Pastaälgar?
Ja, haha blev nästan kär i dem när jag såg dem där på IKEA hyllan, vill knappt äta upp dem, har aldrig sett dem i Sverige dock.

Om mitt första McDonald's besök i Texas. Köpte en BigMac.
Nice! Smakar den annorlunda ? (:
Smakar samma som alltid. Vilket gjorde mig glad. Burgarna har mer fett här, det typ rinner ibland, men annars smakar det samma som hemma.

Om inlägget när jag missade bussen.
Hur kom du till skolan då?(:
Grace är så snäll så varje gång jag missar bussen (har hänt 3 gånger) så kör hon mig till skolan. Vilket tar 10 minuter högst, och med bussen tar det mer än en halvtimma.

TUR att du inte tog så många bilder då ;) walmart.. jag känner igen de.. jag har nog alltid velat åka till en walmart... undra varför?? vet du? hahaha <3
Walmart är USAs mest kända mat-och-allt-möjligt affär. Ungefär som Ica Maxi eller Coop. Finns med i sjukt många Amerikanska filmer och TV-serier. Så kanske därför?

Ååh choklad♥ Åh Walmart♥ Åt ni chili, eller på chili? Haha♥
Vi åt Chili, inte på Chilis, vi gjorde egen. Gottinamnam.

Postat av: Dagge

Jaha, ingen chilis, då va de inte lika kul(:

Fast de är ju massa fett i hamburgarna hemma också..? Eller..

2010-10-14 @ 23:50:54
Postat av: Emma

Inte om man jämför fettet Dagge.. haha <3

2010-10-15 @ 00:59:27
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: frida. orkar inte skriva min blogg

Ica Maxi♥

2010-10-15 @ 09:11:13
Postat av: Olivia

hahah lillebög.. är de där hon i systrar i jeans böckerna jobbar? eller, ELLER, är de där miley cyrus har sitt eget märke?

2010-10-15 @ 11:43:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah Frida jag visste att du skulle kommentera Ica Maxi!!!



Olivia, Jaag vet inte, men troligtvis. Ska kolla efter Miley Cyrus märke nästa gång, haha <3

2010-10-15 @ 22:09:10
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-