Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag som hade tänkt mig en lugn fredag

Kom fram till skolan vid 6.50 som vanligt. Jag gick in i gympasalen för att vänta på att klockan skulle ringa till förszta lektionen, satte mig ner, halvsov. Sedan började två killar skrika på varandra längre bort så jag vaknade. Ett slagsmål bröt ut strax efteråt, och det hela slutade med att den ena killen blev förd till sjukhus och en lärare moppade bort allt blod från golvet. Trevligt. Några elever som var tillräckligt nära hade blodfläckar på sina kläder till och med, ingen vacker syn alls var det. Sedan hade jag journalistik och vi gjorde inte så mycket. Fredagar brukar vara ganska lugna där inne. Vi lekte lite på psykologin och sedan hade vi ett dödsstort prov på Historian med 60 frågor.
På matten hade läraren skjutit upp provet till tisdag så vi gjorde inte så mycket där heller. Kollade på en del kostiga videoklipp som läraren tycker är skitroliga och sedan lyssnade vi på Spice Girls, för en kille hade med sig en skiva med typ alla deras låtar. Mysko kille.

Lunch, jag åt två nybakade varma coockies, och det var faktiskt längesedan jag åt det, brukar hålla mig till friterad kyckling varje dag som jag inte tar med mig lunch. Sedan var det Art, jag gjorde klart min totempåle och vi ska börja göra möbler av papp nu. Har inte pratat om Art på så länge kanske, tog med mig 3 keramikskålar hem förra veckan och tror vi får ta hem våran lilla tavla av lera som vi gjorde förra veckan imorgon. Vet ej. Tog en liten snabb, väldigt dålig, bild på min drake om ni undrade vart den tog vägen. Jag fick A på den så den hamnade i glasskåpet i mitten av skolan tillsammans med min fågel av tändstickor.


Typ inga av detaljerna syns på bilden men ändå. Min fågel syns lite och suddigt, den blå-gröna saken en hylla över med röd-vita vingar. Får ta en bättre bild på den senare.

Postat av: frida

Jättefin drake ju!

2010-10-16 @ 17:18:57
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-