Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag kommer vara läskigast av alla

Jackie tar med mig på Shelbys Halloweenparty ikväll. Åkte i ösregnet till Halloween City där jag hittade den läskigaste kostymen av dem alla. Jag blir ju nästan livrädd för mig själv. Får ta en bild när jag har dräkten på mig också sedan, men vi ska till kyrkan först så jag tror jag byter om efter det, hehe.

1. Ja, Halloween är nästa vecka men folk mjukstartar redan denna helgen här i USA.
2. Nej, jag har inte plattat mitt hår, det är fönat.
3. Ja, om man trycker på min näsa så tutar den.





Postat av: Dagge

Haha sötast♥

Gullit med näsan och fin du är i håret(:♥

2010-10-23 @ 23:43:18
Postat av: Olivia

jag älskar ditt hår, ditt och johannas <3 älskar att du bara kan föna de så blir de så! så jääävla cool costume!!

2010-10-24 @ 00:21:24
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-