Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag har inte direkt något att skriva

Vaknade 5.30, bussen var sen som vanligt så jag stod utanför huset i minst 10 minuter (som jag hade kunnat spendera till att sova lite till) och frös faktiskt. Det var bara runt 15 grader ute imorse vid 6. Vad hände? Tog bussen till skolan, satt i gympasalen i 40 minuter, klockan ringde, gick till speciella klassrum vi fick information om igår och satte oss där. Blev uppropade och sedan förda till Cafeterian där alla Juniors velade runt för att hitta någon stans att sitta. Vi lyssnade på en historia om en tjej som hade druckit och sedan kört ihjäl sig för 3 år sedan. Ja det var lite mer detaljerat än så och de visade en film där hennes vänner pratade och hennes pojkvän grät osv. Många gät faktiskt i Cafeterian, det var en riktigt sorglig historia, kvinnan som pratade om tjejen pratade länge och precis när alla började tröttna och småprata lite med varandra så sa hon: "The mom and Amanda (tjejen) were like best friends, she told me when I interviewed her. Oh, no that's a lie, I didn't actually interview her. I am her. I am Amandas mother". Alla blev helt tysta. Efter den historian om tjejen, gud jag ville nästan bara gå fram och krama om henne.
Sedan blev vi förda till the Auditorium där vi lyssnade på ett mycket tråkigare föredrag om internet. Ungefär halva Junior klassen somnade. Och klassen är alltså runt 500 människor, antagligen mer. Efter det så åt vi lunch och sedan blev vi förda tillbaka till vårt klassrum där vi fick sitta och göra vad vi ville i 2 timmar utan anledling. Jag somnade och sov nog en timma och slummrade den andra timmen. Sedan hade vi 5th period som vanligt, då jag har Art och sedan åkte jag hem med den gula skumpiga bussen och här sitter jag nu och nördar.

Hörs senare kanske, nu ska jag dricka oboy.

Postat av: frida

Gul skolbuss<3



Var det Amandas mamma som pratade om "don't drink and drive"? Jag fattade det som om ni såg en film. Eller..?

Förlåt, jag är lite trött

2010-10-08 @ 21:05:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-