Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej Lördag

Igår åkte vi på bio som sagt, tycker det är så himla amerikanskt att man inte har bestämda platser i bioslongen, utan sätter sig där man vill. Och att man häller smör på popcornen (Ni som är Disneychannelnördad som jag själv kommer kanske ihåg That's so Raven, där hon inte fick stopp på maskinen som hällde smör utan började fylla muggar, koppar, sina skor och allt, haha ja en sån maskin, fast man fick hälla själv) Oj fin och lång parantes där. Jaja, filmen var bra, jag gillar filmer som är baserade på en sann historia.
Efter bion hämtade vi mat från Chipotle och åt det framför TVn hemma som alla Amerikaner äter mat. Sedan jag kom hit så har vi ätit vid matbordet 1 gång tror jag. Men jag gillar att äta vid TVn så det är lugnt med mig. Vi tittade på Dancing with the Stars och CSI och sedan somnade jag nästan så då gick jag och la mig och sov tills nu. Japp japp. Godmorgon, och idag ska vi på 5-års kalas.



Postat av: frida

Jag saknar That's so Raven!

Det avsnittet har man sett minst tio gånger. Gick hela tiden. Bra, bra.

2010-10-09 @ 19:36:15
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-