Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej jag har inte bloggat idag

Förutom en liten musikvideo jag stoppade in här efter att jag kom hem från skolan. Imorse vaknade jag av att hela rummet lystes upp. Jag blev klar fort och satt länge på trappan utanför dörren och väntade på bussen medans regndropparna bara föll och föll och föll någon meter ifrån mig, det blixtrade något så sjukt mycket, det var bara himla vackert att titta på. Ungefär i sista sekunden kom jag på att jag kunde spela in med min ipod, lyckades fånga någon blixt, men inget jämfört med det jag såg där ute på trappan. Ni kanske får en film till och med om den vill funka. Godnatt, nu ska jag sova.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-