Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Goodnight Everybody

Nu ska Emma sova (som om hon inte har gjort det hela dagen) och imorgon ska hon vakna upp och älska att det är måndag. Lycka till med det Emma, det kan du behöva..
Och bli inte rädda om jag inte uppdaterar imorgon för vi kommer åka till Grandma och Papa igen och komma hem sent, men man vet ju aldrig med mig, jag luktar mig till internet. Haha. Godnatt!

Postat av: Anonym

Ja, båda kom fram haha :) samma här, den Är så fin :) saknar dig jättemycket, vi får prata någon kväll nu tkr jag <3

2010-10-25 @ 10:49:17
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-