Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Emma var trött igår

Efter att jag la in inlägget neda igår så åt jag och sedan somnade jag i soffan tills klockan var halv 10, då drog jag mig upp, drack ett glas vatten och gick och la mig. (Nödvändig infornmation där med vattnet). Så jag var verkligen trött, det konstiga då är att jag har kunnat sova ganska bra länge nu så jag förstår fortfarade inte varför jag var så trött. Jaja.
Idag vaknade jag, mycket piggare (efter en stund, liksom vem är pigg klockan 5.30 på morgonen?) och hann med bussen, satt i skolan, hade mina lektioner och lunch och lektioner och sedan kom jag hem. Ingen hemma, vilket jag tycker är lite märkvärdigt eftersom att Kim alltid brukar vara här men han är väl ute och far någonstans. Nu ska jag ta och äta något, hör knappt mig själv tänka med allt det här kurrandet..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-