Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Angående det förra inlägget.




Okej, jag visste att jag skulle få frågan men hade sån huvudvärk igårkväll att jag helt enkelt inte orkade skriva så mycket utan bara la ut bilderna. Den friterade chokladen smakade som... hmm.. En brownie med lite knaprig deg runt om. Det var gott men jag gillar allt som har med choklad att göra så det var väl ingen nyhet att jag gillade det. Men vanlig choklad är godare!

Och ja, Fried Coke är Friterad Coca Cola. Här i USA säger alla Coke, aldrig Coca Cola.
Ingen aning varför.

Postat av: Frida

Hur friterar man cola?

2010-10-07 @ 13:51:38
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-