Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Thursday

Idag var jag i skolan (no kidding?) och kom hem för en stund sedan. Det är torsdag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Om ingen vill leka med mig så tar jag med mig kameran på ett äventyr om en stund skulle jag tro. Och jag tycker att ni var dåliga på att skriva vad ni vill ha i julklapp människor! Skriv, så gör ni det lättare för mig, tack så mycket.
Och själv vet jag inte vad jag vill ha, förutom ett Nikkor fisheye 10.5  objektiv, som är alldeles för dyrt så ni kan ju blunda när ni läser att det kostar $775 (Motsvarar ca 6000 kronor) här i USA och att det är billigare här borta än i Sverige. Så ni får vara med kreativa än mig om ni nu måste skicka något, vilket ni inte behöver. I alla fall, ... smart att jag satte mig på en tomat... precis nu, när jag tänkte skriva något viktigt. Kladdigt. Och nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva. Allting distraherar mig ju. Nä nu tar jag med mig kameran ut tror jag, innan det börjar regna igen.



Postat av: Dagge

Såg inte ens att du hade frågat..

Hmm.. Ja gillar inte att skriva vad ja önskar mig.. för då kanske man får de.. och då är de inte kul.. för då vet man ju redan innan... :D Men du är ju i USA for god sake, hitt' på nåt! :D

2010-11-04 @ 23:14:58
Postat av: Dagge

Såg inte ens att du hade frågat..

Hmm.. Ja gillar inte att skriva vad ja önskar mig.. för då kanske man får de.. och då är de inte kul.. för då vet man ju redan innan... :D Men du är ju i USA for god sake, hitt' på nåt! :D

2010-11-04 @ 23:14:59
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-