Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Smurf

Jag åt en blå godis för över 2 timmar sedan och min tunga är fortfarande lite blå.


Vi åkte till kyrkan och det var så fruktansvärt kallt där inne att jag fortfarade fryser. Kallt ute idag, säkert bara 15 grader. Efter kyrkan åkte vi och handlade lite mat och blommor till Grace som snart har klarat sin 3-day-walk för att stödja kampen mot bröstcancer och kommer hem senare idag.
Sedan åkte vi förbi Taco Bell och köpte lunch... eller frukost för vi hade inte ätit något idag. Men ja, mat. Jag gillar Taco Bell. Jättemumsigt. Jaha. Nu är det söndag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Mina tår är kalla och jag tror vi ska åka någonstans vid 4-5, antagligen till Grace och hämta henne och så.

Jadu, annars händer det inte så mycket ovanligt här borta. jag är antagligen ledig från skolan på tisdag bara för att jag är så bra. Okej, att de flesta tar stora prov som jag inte behöver ta kan vara en anledning också men ändå. Det behöver vi inte säga. Fast så gjorde jag det ändå och nu känns det bara som om jag skriver på om en massor av onödiga saker så nu ska jag sätta på mig ett par extra strumpor och gå och se på TV en stund.

Och om ni vill höra något fint så lyssna på finaste Thildas version av Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din, på hennes blogg. Klicka här. Thilda har hjälp mig mer än hon själv kan tänka sig den här veckan, tack för allt stöd och vackra ord. Det betyder jättemycket.

Postat av: Dagge

Ett par extra?! Är de typ kallt... ?

2010-11-07 @ 23:06:16
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Din Thilda

Åh vad fin du är, jätteglad om jag hjälper dig eller bara får dig att le litegrann!

Ps. Här är det ca -3 grader ;)

2010-11-08 @ 09:03:35
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-