Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Okej allihopa

Nu är det morgon. Som jag trodde så hittade de alla tre mig sovandes i soffan vid 11 eller halv 12 inatt när de kom hem från flygplatsen. Med TVn på i bakgrunden och en katt, fast den låg brevid mig. Men jag tycker ändå att det inte var så dåligt gissat av mig.
Jag gick sedan in och la mig och sov, och nu ska jag snart till skolan (Grace ska köra mig idag, så att jag fick sova 40 minuter extra). Ja, jag får väl ta och skriva ett regält inlägg idag eller nåt, känns som att jag behöver uppdatera er lite så att ni slipper fråga massa frågor.. haha, nej men jag vet inte. Jag har bara lust att skriva ett långt inlägg på något sätt. Men vem vet, när jag kommer hem från skolan, har skypat med mamma och ätit nått, kanske jag inte har lust längre. Men ni kan ju hoppas på det!

Postat av: Anonym

Världens finaste brud <3

2010-11-18 @ 14:37:41
Postat av: Olivia

hoppas på deeeet!!!! :D

2010-11-18 @ 15:26:40
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-