Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu förtjänar Emma en tupplur!

Efter att ha:

Räknat sina pengar eftersom att det är en ny månad och jag ska hålla kollen.


Tvättat massor av mina kläder, alltså tredje gången jag tvättar kläder här borta. Helt otroligt.


Gjort klart mitt järnspikars Historiaprojekt, vilket jag spenderade 3 timmar på igår och 2 timmar på idag. Det var inte lätt att få allt i rätt ordning och fortfarande få det att få plats. Fast det svåraste var att hitta 12 Amerikanska historiska händelser från 1993 tills nu. Jaja, nu ska jag aldrig behöva tänka mer på det, och hoppas på att få mitt första (tror jag) A i U.S. History.

Postat av: Olivia

duktig du är min kära vän! hahaha tvättmaskinsbilden <3

2010-11-02 @ 22:33:03
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-