Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Det slog mig precis att jag ofta pratar högt för mig själv. Anledningen till att det slog mig just nu var att jag inte fick fram ett ord förut när jag skulle prata för mig själv om vart jag hade lagt mitt svarta linne. Efter ett tag fick jag fram ett litet visslande ljud. Det läskiga är att jag inte har ont i halsen, alls. Jag har bara tappat bort min röst och kan inte ens prata med mig själv om vart jag kan ha lagt den.

Postat av: Dagge

Hahahha♥

2010-11-21 @ 17:09:01
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-