Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I don't care if Monday's blue

Jag vet redan att det här kommer bli en riktigt tuff vecka här borta, av många olika anledningar. Och de största vill jag inte dela med mig av här på bloggen för jag vet inte riktigt vem som läser och vad jag får skriva. Men ni behöver inte vara oroliga på något sätt, jag lovar. Och om ni undrar så får ni ta det med mig personligen.

Jag berättade för Megan att jag är ledig från skolan imorgon så hon tog ledigt imorgon med och jag ska antagligen åka över dit ikväll och sova där och vara med henne imorgon så att jag slipper vara själv hemma. Megan är en så himla snäll tjej, ni alla skulle verkligen gillat henne.
Men innan jag åker dit så ska Miss Shari ta med mig och Emily ut och äta glass, vilket jag tror att vi alla tre behöver just nu. Men Emily har inte ens kommit hem från skolan än och jag vet inte när Miss Shari slutar jobba så det blir nog inte förrän om ett par timmar.

Ha en bättre måndag än mig. Godnatt.


Och så hade jag och Dalia våran sista lektion tillsammans idag eftersom att alla byter lektioner på torsdag och hon kommer inte vara där på onsdag. Så det var bye bye Art-class-bff. Lite sorgligt, men chansen finns ju att vi får någon annan lektion tillsammans nästa termin. Hon skrev i alla fall på min hand idag med sin vackra rosa penna som hon alltid bär runt på. Fin är den tjejen med.

Postat av: Din Thilda

Tror på dig <3

2010-11-09 @ 00:01:37
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Dagge

Vi hörs sen bästa<3

2010-11-09 @ 15:14:18
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-