Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Höjden av smarthet

Nu har jag packat in nästan alla mina julklappar, vilket blev mer än jag trodde att det skulle bli och lådan som jag ska skicka alla i är enorm. Smartheten i det hela är dock att när jag nu hade spenderat hela kvällen i söndags (3 timmar) och tiden efter skolan nu (en halvtimma) med att slå in allt. Och först nu när jag är så gott som klar så kommer jag på att jag inte tog av prislapparna på någon av sakerna. Och jag vill inte sitta och slå om alla paket så ni får blunda och låtsas att ni inte ser priserna sedan.

Åh. Klant.

Postat av: Olivia

hahahaha finaste emma <3

2010-11-30 @ 23:58:10
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: johanna

nej! klant! haha <3

2010-12-01 @ 18:17:40
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-