Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej söndag (....nej är det söndag?)

Igår gjorde jag absolut ingenting vettigt. Satt och slöa framför datorn tills klockan var 12 eller något sånt. Sedan trodde jag, eller jag hade för mig att vi skulle åka och se på Grace när hon går sitt Bröstcancer maraton hela denna helgen men det var tydligen inte så. Så jag och Emily gjorde Mac&Cheese och tittade på Titanic. Och den filmen är ju över tre timmar så klockan närmade sig fem när vi hade snyftat klart. Då kom Grace hem med McDonalds middag och sedan åkte vi över till kyrkan en stund och sedan åkte vi hem igen och såg på lite TV och sedan somnade jag.
Ja, och nu ska vi snart till kyrkan igen, men såklart ett stopp på Starbucks först som varje söndag. Mums. Sedan vet jag inte vad som händer idag. Så det här blir en slapparhelg, vilket jag tycker att jag behöver av någon anledning.



Tack och hej leverpastej!

Postat av: Anonym

Finast!

2010-11-07 @ 16:43:51
Postat av: Olivia

fattar inte hur du kan vara i usa, äta donken, äta usaisk mat, men de syns fortfarande inte ett bajs på dig!! kvinna... jag är avis, du ska va glad att du inte har lösgodis där..

2010-11-08 @ 14:31:17
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-