Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Harry Potter and the Deathly Hallows

Hemma från en sjukt bra film! Borde nog sova, ska upp om 2 och en halv timma. Bra Emma. Självklart är jag jättepigg nu. Vi kan väl bara hoppas att jag är det om 3 timmar också när jag sitter å bussen.

Orka att klockan är 10 på morgonen hemma och att alla är i skolan nu. Läskigt.

Postat av: Olivia

japp, vi har precis haft dans :) <3 jag vill också se harry potter

2010-11-19 @ 10:55:16
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Dagge

Kan inte kommentera de förra inlägget för min data har damp.. MEN SLUTA ÅKA TILL CHILIS, JA BLIR AVUNSJUUK KVINNAAA!

2010-11-19 @ 13:35:00
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-