Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Happy Halloween!

Trunk or Treat var kul, och jag vann bästa kostym haha. Jag är grym, fast alla småbarn var jätterädda för mig. Utom ett som skrek "Hi Nice Clown" efter mig i typ fem minuter. Men det var skoj, jag vann ett presentkort på Braum's (mat, vilket jag gillar...) Och efter det var klockan runt halv 9 så vi tog bilen hem till Mr Robert och Miss Shari och åt hamburgare där och kollade på Baseball. Och nu är jag hemma, har duschat och nästan fått bort all färg från ansiktet och nu ska jag sova för jag ska vara uppe om 7 timmar. Kul.


Kim - utklädd till Mr Robert och Grace - en Hippiehäxa.


Titta vem jag hittade..


Kim & Robbie.


Haha, har ingen aning om vem det var, vilket var lite läskigt..


"Mr Robert" och Mr Robert.



Postat av: frida

Heter det inte trick or treat...?

2010-11-01 @ 13:56:13
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Frida: Jo om man knackar på dörrar jo och ber om godis.

Men vi var ute och typ dekorerade våra "Trunks" bagageutrymmet i bilarna alltså. Där vi stoppade godis som små barn fick !

2010-11-01 @ 21:06:21
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Dagge

Haha kul^^

BlåGula SillyBandz♥

2010-11-01 @ 21:25:46
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-