Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Frida Dagge Gustafsson 17 år!

Sjutton år har du blivit idag
Och jag vet att det har varit ett tag
Sedan vi sågs sist hörru du
Och helt plötsligt fyller du ett sju

Jag saknar när du skrattar och ler
Och jag vet att det kommer bli fler
Gånger jag får höra eller se det
Ditt lilla klet

Du har ett år kvar till
Att du är myndig och får göra vad du vill
Tur att jag är hemma då
Så att jag kan hålla koll på dig från topp till tå

Hehe, hörde att du ska ut och fira
Ikväll så ät inte för mycket sira(p)

Hej du förresten jag saknar dig
Vet inte om jag har sagt det än
Men du betyder jättemycket för mig
Och jag längtar tills vi ses sen

Jag har tur som har dig ska du veta
Och du fattar inte hur mycket jag skulle leta
Om du försvann och ingen visste vart du var
Jag skulle letat tills jag inte hade några krafter kvar

Och tills jag hittade dig
Och du kramade mig
Hoppas du vet att jag alltid finns där
Även om jag just nu är här

Tack för att du alltid finns där för mig med
Även om jag skulle vara ett träd
Ät massor av tårta tills du får ont i magen
Massor av grattis och kramar på födelsedagen!



Finns alltid för dig, du kan inte fatta hur mycket du har hjälp mig och stöttat mig. Tack tack och åter tack för allt. Du är verkligen en sann vän och det tog lång tid för mig att förstå att jag har sån tur att jag har dig.

Til' the end bro!

Postat av: Thilda

Älskar dina dikter haha ♥

jag drömde föresten att jag åkte till dig i USA. Blev lite ledsen när jag vaknade i min egen säng igår, i drömmen gillade jag din familj jättemycket så jag tror de är snälla i verkligheten med. Tyckte om att bara få vara med dig och krama dig, fastän det inte var på riktigt.

2010-11-07 @ 11:20:52
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Dagge

Åh Emma♥ Tack♥ Du betyder så jävla mycket♥

Ja vill att du ska gå i min klass igen, så att vi kan vara med varandra varje dag, varje rast, och bara vara.. Ja vill kunna sitta bredvid dig på en matte lektion i T3 och kolla på film på din ipod.. Vill kunna göra allt.. Om igen.. Bara för att..

Men vet du vad.. De kommer vi inte kunna göra igen..):♥

Puss på dig bästa♥

2010-11-07 @ 11:37:49
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Lol

Hot

2011-09-21 @ 00:24:52
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-