Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Gomorron gomorron!

Och det är faktiskt en ganska god morgon. Klockan passerade precis 6.30 och termometern står på snälla 22 grader celsius. Detta kan bli en varm dag. Dessutom går jag bara halva dagen i skolan och är ledig resten av veckan. Den ni! På torsdag är det Thanksgiving och jag har inte direkt någon aning om vad Thanksgiving är för något, men man äter en massa god mat så jag kommer nog gilla det.
Japp. Får väl ta detta som en liten onyttig vecka och börja redan nu med att ta en bit äpplepaj till frukost.

Ha en bra dag i snön i Sverige! Haha, ta massa bilder, jag vill se!

Postat av: Olivia

tro mig, du vill INTE uppleva denna kyla!!!! men jag vill gärna uppleva din värme :)

2010-11-24 @ 10:37:15
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-