Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Godmorgon världen!

Eller, ja, för er i Sverige blir det väl mer Godkväll. Men hej i alla fall!
Jag sitter här i ett tomt hus, ingen hemma, har precis duschat och klockan 12 kommer Miss Shari och hämtar mig och skjutsar mig till Chick-Fil-A (Snabbmat) där jag ska möta någon annan som ska skjutsa mig till Plano. I alla fall så ska alla utbytesstudenter i östra Dallas området (och jag är en av dem) träffas och göra massa saker idag. Vi skulle gå mycket, se världens största ... någonting, äta middag tillsammans, shoppa lite och massa annat som jag inte riktigt läste igenom men det kan väl bli roligt. Förutom kanske att det är 10 grader ute, vi ska vara ute mycket, jag fryser tårna av mig och jag äger ingen jacka över huvud taget. Men hallå, jag får väl vara lite Svensk och gå i "bara" tjocktröja ute när det är 10 grader. Eller nåt, haha. Det fixar sig alltid ska ni nog se!

Postat av: Dagge

Världens största.... något :D haha

Ha de så roligt(: <3

2010-11-13 @ 17:31:08
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tänkte på en sak... Får du någon slags studiebidrag när du är där borta?

2010-11-14 @ 10:21:57
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emmy

Åh coolt! Huvudpersonen från "Den hemliga historien" kom från Plano, hehe!

2010-11-14 @ 20:58:20
URL: http://nattstad.se/secrets
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-