Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Emmas' first Thanksgiving..



Vi åkte över till The Heiners (Mr Tom, Miss Becky, Megan, Nick, Cole). Miss Beckys syster och hennes familj var där också och vi firade Thanksgiving tillsammans. Åt massor och massor av mat, pajer, och allt man kan tänka sig. Vi spelade ett "cluedo" spel, men simpsons versionen vilket var ganska intressant. Bart dödade någon i The flying dutchman med en giftig donut, eller Homer dödade någon i The Bowl-a-rama med en saxofon. Så det var ganska intressant, dock vann jag inte, men jag var nära.


Cole... doppade sitt ansikte i grädde.


Megan... är sig själv.


Vi tittade hur Emma skulle se ut med kort, rakt hår.


Emma, Megan och Emily är trötta.

Och vi sitter nu och tittar på fotboll (Amerikansk fotboll alltså), vilket är en thanksgiving tradition. Jag förstår ingenting men myntet börjar faktiskt trilla ner nu. Så, kanske i juni någon gång kommer jag nog att fatta det. Kanske.

Imorgon är det fredag, jag är ledig och ska inte göra något alls. Skönt.

Postat av: Dagge

Hahaha när du har kort hår och turkos mössa så tänker jag på timmie, no offence eller något.. ^^

ÄR DET STICKYCAKE

2010-11-26 @ 07:09:12
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Dagge

OJ..

...MITT ÖGA SKÅDAR..

Det blev ett dramatiskt avslut på den förra kommentaren, för ja vet att du gillar de

säg inte nej

säg kanske kanske kanske.

Godmoooooorgooon♥

2010-11-26 @ 07:10:15
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är grymt snygg i plattat hår!

2010-11-27 @ 16:41:13
Postat av: Olivia

assså, nu fattar jag inte... hur kan du ha kort hår? du har ju långt hår!!!

2010-11-29 @ 22:17:02
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-