Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Detta är en av anledningarna till att jag inte har bloggat idag.

1. Ja, mobba min engelska hur mycket ni vill, haha. Jag pratar en del för mig själv när jag är trött.
2. Ja, ljusen går i takt med musiken.
3. Det är snören som håller fast grejerna i marken och det är dem som vi snubblar över ibland.

Tror det var allt, så nu kan ni titta.


Annars så började dagen med Starwars Episode II och kanelsnurror framför TVn med allihopa och den slutade med mjölk framför TVn med allihopa och vi tittade på August Rush (se den filmen om ni inte har sett den). Och därimellan satte vi upp allt det där och mycket mer som man inte kan se och innomhus och hej kom och hjälp mig. Men nu har vi fått ut DET MESTA av julsakerna i alla fall. Oh joy!

Postat av: frida

Mobba din engelska? Den är tusen gånger bättre än min ska jag säga dig!

2010-11-28 @ 16:56:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Wow vad din engelska har blivit amerikansk! Huset är verkligen upplyst! Vårt hus är inte så uppöyst men vi har snö....Kramis

2010-11-28 @ 17:25:59
Postat av: Dagge

Håller med frida och mot din(:

Och oj oj oj, ja gillar hur eran elräkning kommer se ut.. :D

2010-11-29 @ 21:02:39
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-