Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det är inte normalt...

...Att sova två timmar under en natt och sedan vara klarvaken! Det är därför jag inte är det. Godmorgon fredag, hoppas jag överlever.

Postat av: Anna

Men vem är normal? Inte du iallafall. Jag trodde du var sjuk? Inte bästa tillståndet att gå på bio mitt i natten...Knasboll<3

2010-11-19 @ 19:03:03
Postat av: frida

Orka vara normal? :D



Och man kan inte kommentera det jättelånga inlägget (det ser jättelångt ut på en iPhone..), men det är lite coolt att Harry Potter har premiär här före USA. Även om filmen är brittisk.. (:

2010-11-19 @ 19:21:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-