Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Back in Black

Eftersom att vi (jag, Emily, Grace och Kim) spenderat hela helgen med att inte göra något annat än.. inget. Så bestämde vi oss för att hitta på något för att göra helgen lite mer minnesvärd. Så vi satte oss i pickup trucken, satte igång AC/DC och höjde volymen (och för er som inte redan vet, så är rubriken, Back in Black ett av AC/DCs album, vilket var det vi lyssnade på). Vi tog en rundtur till Biosalongen, där vi beställde biljetter för RED och sedan åt vi middag på ett coolt ställe jag inte minns namnet på, men det var god mat, och sedan gjorde vi lite hemliga saker, julklappar blev fixade och sedan gick vi och såg filmen. RED, hahaha, jag dog. Flera gånger. Den var jättebra, ni borde se den, allihopa.
Sedan bestämde jag och Kim att vi två och Emily ska gå på midnattspremiären av The Green Hornet när den kommer ut. Det kommer bli awesome.
Om ni vill se trailern till RED klicka här, annars njut av den här trailern. Ofta den inte verkar bra?


Postat av: Guldfisk

I believe it is Back IN Black, haha =)

2010-11-22 @ 22:12:24
Postat av: Emma

Haha tack guldfisk.. Emma var trött igårkväll!

2010-11-22 @ 22:22:37
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Thilda

Lite min tanke med lite ovisade oredigerade bilder



Finns här <3

2010-11-22 @ 22:45:11
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-