Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Akustiskt med Goo Goo Dolls

Båda låtarna är väldigt vackra. Och har varit två av mina favoritlåtar genom i alla fall de senaste 3 åren om inte mer. Båda låtarna är också väldigt vackra i den Akustiska versionen som jag har lagt ut här nu. Japp, så ta och lyssna på dem om ni inte har något bättre för er. Jag ska nog försöka sova snart jag.

Goo Goo Dolls - I'm Still Here (Akustisk)


Goo Goo Dolls - Iris (Akustisk)


Postat av: frida

treasure planet♥

2010-11-13 @ 18:21:53
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-