Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mustafa, mustafa, mustafa !

Haha, rubriken är tillägnad Olivia som råkade säga detta istället för Mufasa, mufasa, mufasa igår natt, vilket var väldigt roligt.

Jag kom hem till Olivia vid halv 8 eller 8, har inte så stor koll, men vem bryr sig egentligen? Vi gjorde egen hallonglass (det enda man behöver är grädde, florsocker, sylt, ägg och frysta/färska hallon) Vi åt det imorse och den var faktiskt riktigt god!
Johanna och Dagge anlände vid halv 9 eller 9, haha, ungefär en timma efter mig i alla fall, och vi satt ute och pratade tills det böev för kallt. Då hoppade vi in i soffan innomhus och tittade på TV tills Johanna och Dagge hade somnat (dock vaknade Dagge när Jonas, ett Jonas Brothers program, på Disneychannel började) Vi hade roligt i sängen, vilket ni kan försöka att inte misstolka, vi blåste på döda insekter i taket, sa fel, sa fel igen, ramlade ur sängen och hade bögiga frisyrer, härmade varandra och gjorde konstiga ljud.
Sedan somnade vi någon gång efter allt det där och jag vaknade imorse av att Johanna frågade; Vad gör du?. Jag öppnade ögonen och såg Olivia stå i dörröppningen, jag frågade samma fråga och sedan frågade också Dagge vad hon gjorde. Hon bara log och gick ut, när jag orkade mig upp ur sängen gick jag ut och söta Olivia hade fixat en fin frukostbuffe som hon brukar göra. Vi åt tortillabröd med smält ost i och gurka till frukost och sedan satt vi ute och njöt av solen tills jag kände mig tvungen att åka hem för att jag behöver skriva ett fördjupningsarbete på 4-6 sidor tills imorgon. Funderar på att börja nu, men först ska ni få lite bilder!

















Morgonen efter (idag)








Tack för en fin kväll, och dag !

Postat av: Dagge miffo

Hahaha nice price (y'

Orka att den näst sista bilden kan misstolkas massa..

Jaja, kul hade vi :D Nu ska ja plugga:(♥

2010-05-23 @ 20:00:10
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-