Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lördags morgon.... eller nåt .

Har ätit två frukostar och ingen lunch, eller så kanske man kan kalla det två luncher? Eller rent ut sagt en frukost och en lunch med 10 minuters mellanrum. Jaja.

Jag sitter här och har precis duschat, redigerar lite filmer och bilder och hade sedan tänkt, om jag får tid, att ladda upp 9b1 - the movie (ett år senare, haha) på facebook så att alla som vill kan få se den. Jaha, det här var väl ganska ointressant om man inte gick i 9b1 innan då, men för övrigt så funderar jag på att gå ut och fota en stund också. Ikväll bär det av någonstans med mina vänner, vet inte vart än, allt är ganska förvirrande, men det löser väl sig hoppas jag.

Jaja, nu ska jag äta godis.

Postat av: Olivia

förvirrande e våran grej ;) 9b1 <3 har tänkt på den klassen mycket de senaste

2010-05-22 @ 15:01:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-