Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hey there!

Sitter hos Marcus och myser, vi ska kolla på film nu, men jag tänkte ändå blogga för eran skull. Snällt va?
Japp, idag slutade vi skolan halv 11 så jag, Dagge, Marcus, Thilda och Frida begav oss till Kungsmässan och tog en McDonaldslunch, mycket trevligt. Sedan hängde vi runt och skrattade enda tills det bara var Jag, Dagge och Thilda kvar. Jag fick köpt en klänning, en tröja och en födelsedagspresent (hehe). Sedan kom Olivia och Johanna och vi skrattade, mötte trevliga gamla vänner och tittade på de fina människorna som skulle på bal. Däribland Tilda, min kära träningskompis/nästan syster. Haha, ja, hon var jättefin verkligen, och alla andra också. Mycket brah. Nej, nu får jag vara lite social här, haha, have a nice kväll, godnatt!



Postat av: Frida

vem fyller ååår? o:

2010-05-26 @ 18:03:32
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi :)

2010-05-26 @ 18:26:50
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-