Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Mamma !

Alla får ju sig en dikt, här på bloggen, på sin födelsedag, så det är klart att mamma ska ha en också. För idag fyller nämligen min fina mamma år!

Hej Hej, mamma min
Du vet att jag alltid är din
Lilla tjej
Även om du nu är kortare än mig
Vi har känt varandra länge nu
Mer än 17 år har det varit jag och du
Fler år ska det bli också vill jag lova
Även om jag gillar att sova
Så ska du veta att jag gillar att vara med dig
För att du uppmuntrar mig
När jag är nere gör du mig glad
Du får mig att skratta, du ger mig choklad
Du finns alltid där för mig
Varje gång jag behöver dig
Du kan bara le till av min närvaro ibland
Och även om jag är stor så kan jag ta din hand
För jag vet att den passar i min
Precis som jag passar i famnen din
Ibland blir vi arga, och ibland gör vi fel
Men vi hittar alltid tillbaka, du gör mig hel
Jag klarar mig helt enkelt inte utan min mamma
Hoppas att du känner samma
För mig, för när jag är borta länge, och vi är utan varandra
Så är det ju migsjälv jag ska klandra
Men jag saknar alltid dig då
Även om jag väldigt bra kan må
Så behöver jag min mamma också ju
Och tur att jag inte har någon annan mamma än du
För du är den bästa som finns, jag lovar och svär
För om det inte vore för dig skulle inte jag vara här
Mamma, jag lovar att, i livet, göra bra ifrån mig
För jag kommer alltid, förevigt, att älska dig.


Haha Disneyworld, vi var ganska blöta !

Postat av: Mamma Anna

Nu gråter jag...du är helt underbar min stora dotter. KRAM

2010-05-20 @ 07:47:29
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-