Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Gårdagen förklarat i bilder


Emma is leaving the building!


Jag gillar vad jag ser.


Dagge & Johanna!


Olivia och Dagge,... och på något jäkla vänster min armbåge också.


Emma och Dagge hämtar servetter! ... eller .. gör dom?


BARA på grund av reklamen så tror jag att sparrisar kan prata.


Mauuuut!


Emma ocg Dagge.. eh ja. Sitter i soffan? Och Johanna blir förfärad över att det inte finns några skallar kvar.


Dramatic chipmunk?


Datorer är intressanta..


Dagge, haha, börjar kanske bli trött?


Johanna börjar med bli trött? Dagge är på gång igen.


Hahaha! Alltså...


Trötthets nivå = hög


Dagge har vaknat. Hon trycker här in huvudet på Johanna under det rosa täcket.


Haha retstickan !


Tränade sedan med Tilda och drog hem med 4-bussen. Trävligt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-