Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

fredag

Igårkväll åkte jag hem till min fina Marcus och jag spenderade natten där, vilket var extremt mysigt eftersom att jag vaknade varm och glad istället för jättekall och trött som jag har vaknat upp de senaste dagarna. 
Vi lyckades dock missa bussen (den var 2 minuter för tidig!) imorse och fick hetsa med Marcus mammas cykel till pendeln. Men vi hann, och ramlade faktiskt inte på vägen. Så vi tog pendeln och gick från Hede till skolan. Nu sitter vi, med resten av våran fina klass och ska ha våran sista lektion på hela 1an. För på måndag är vi lediga, på tisdag ska vi bada och ha det trevligt någonstans med klassen och på onsdag är det skolavslutning. Galet gött.

Postat av: Daggg'ä

(y'(y' (Två tummar upp..) :D :D

2010-05-28 @ 11:39:53
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-