Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

får skärpa mig med uppdateringen

Jag kom precis hem från min älsklings Marcus, där jag spenderade gårdagen och natten. Vi gjorde inte så mycket mer än att glo på TV och äta tacos, men det blev en jättebra valborg ändå. Vi vaknade upp vid 9 (haha ja tro det eller ej) och lade oss och tittade på Avatar, som jag inte hade sett ännu. Vi hann inte se klart, men det vi såg verkade ju hyfsat bra. Haha, hata mig inte.
Sedan drog vi in till kungsbacka och träffade Olivia på stationen, mycket trevligt. Jag tog sedan bussen hem och nu har jag duschat, och bestämt att jag ska hem till Johanna ikväll och grilla med henne, Dagge och kanske Olivia också om hon kunde. Så det blir väl ganska dålig uppdatering på en stund nu med. Haha, men hoppas ni överlever där ute.

Nu ska jag äta lunch!
Peace Out.

Postat av: Frida

hur långt såg ni då ungefär? tyckte inte att den var så speciell i början heller.

bara massa rymden skit. jag hatar rymden filmer. (tänker aldrig någonsin se starwars! hatar dom redan :D)

2010-05-01 @ 18:50:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-