Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens vilda strapatser

Okej, med den rubriken försökte jag få det kommande inlägget att låta intressant, och det kanske det är. Men det får ni inte veta om ni inte fortsätter läsa (vilket är ganska uppenbart).
Det hände väl inte så mycket speciellt idag, skola, lunch, skola, extramatte, gå till stationen, ta bussen till bräckan, hämta min bedårande syster och nu sitter jag här vid datorn och är vrålhungrig verkligen. Verkligen verkligen jättehungrig. Magen bara skriker. Jättejobbigt. Och det jobbigaste är att det inte finns något att äta, inte ens mjölk. Mamma får allt handla fortare tycker jag.

Jaja, här är 2 bilder också, kameran är alltid lika populär när jag hämtar Sara på fritids.

Postat av: Malin - Foto & Webbdesign

Hejsan. Har en tävling i min blogg där man kan vinna en klocka, var gärna med och tävla :) http://bymalin.webblogg.se/2010/may/tavla-och-vinn-en-klocka.html#comment

2010-05-06 @ 17:57:20
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-