Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

8 år på 103 sekunder

Jag hittade den här videon via en Facebook grupp, så jag antar att de flesta människorna som missbrukar Facebook som jag gör har sett den. Men jag tyckte att den var cool. Killen har alltså tagit ett kort på sig själv, varje dag, i 8 år, och sedan gjort ett snabbt bildspel så att man ser hur han förändras.


Postat av: Frida

hahaha, hans mustasch i slutet rörde på sig! xD

Men han blev ju jätteful i slutet. wannabe jesus

2010-05-23 @ 23:40:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-