Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tralalalala

Nu försöker jag hålla mig vaken här. Än kan jag ju inte sova faktiskt. Klockan är ju bara 7. Antagligen kommer den att vara runt halv 8 när jag har skrivit klart det här inlägget, men strunt samma. Jag har funderat över några egentligen helt onödiga saker de senaste veckorna som jag inte har orkat ta upp, och det kan väl vara vettitg med tanke på att jag behöver tänka lite.

1.) Varför står det "Jesus Loves You" på säkert 90% av alla allmäna toalettdörrar? Tänker folk på Jesus när de sitter på toaletten? Det är sånt här som håller mig vaken om natten.

2.) Finns det ost helt utan hål? Och kan man bestämma hur stora hålen ska vara när man gör osten?

3.) Varför är skor och byxor så dyra? Jag menar, ett halvt studiebidrag går ju till ett par byxor, om inte mer. Vilken vanlig 17 åring har råd med det då? Precis. Jag tänker börja gå utan byxor i strejk.

4.) De nya Coca Cola korkarna. Behöver jag säga något mer? Det är att förstöra idealflaskan av Coca Cola. Byt tillbaka, snälla. Det gör ju ont att öppna flaskorna. Jag blir så förbannad.

Och ja, som vi nu ser så är klockan halv 8 och jag är fortfarande lika trött. Det här hjälpte ju inte ett dugg. Men jag antar att jag håller mig vaken en stund till. En liten fågel viskade nämligen i mitt öra att bilderna från Sci Fi Mässan är påväg. Ja, bättre sent än aldrig.

Postat av: Frida

vem är denna fågel?

2010-03-11 @ 20:15:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-