Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Om ni ville veta.

Jag sitter här och äter kiwi och funderar på om det finns någon oboy i skåpet i köket. Det skulle ju vara sjukt gott med någon form av choklad just nu. Speciellt oboy. Jag har också fått funderingar på varför det inte finns oboy med i min header, eftersom att jag gillar det så mycket.
För det första, det finns mycket som jag gillar som inte är med i headern och för det andra; om jag skulle sett Oboy där varje dag så skulle det leda till några extra kilon på min redan överdoserade sockerberoende kropp. Vilket sedan skulle lett till att jag skulle fått ännu mer dåligt samvete av att jag inte går till gymmet när jag ska göra det, vilket skulle leda till att jag tröstdrack mer oboy. (kort sagt så försöker jag hugga ner på det). 
Japp. Det var allt för nu.  

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-