Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

köttbullar är gott

Idag är det måndag och upp ur sängen klockan 7 som varje måndag. Jo det är ju bättre än tisdag-fredag för då är det upp klockan 6 som ni säkert redan vet eftersom att jag klagar så ofta på det. Haha, men idag ska det inte klagas. (så mycket). Det var skola och sedan drog jag till Kungsmässan en stund där jag träffade Stekis och Oliven. Mycket trevligt, Mcdonalds kanske det blev och kanske så köpte de två matvraken 8 delicatobollar och en påse bilar sedan. (nej mamma, jag åt inget av det) Jag mådde ganska illa faktiskt men ska försöka må bättre nu genom att äta lite makaroner, köttbullar och ketchup. Nomnomnom!

 
Jag och Frida, pigga och glada imorse.                       Ryssen, ja. Han är väl söt.

Mina söta men dock efterblivna vänner. Haha, som jag såklart älskar ändå.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-